I MISS YOU

Ska ut ikväll!  Tyvärr inte med de fina tjejerna på bilden men med massa andra fina tjejer så det ska bli jättekul! Fast tusan alltså som jag saknar Marly och Fabi och mina andra kompisar i England. Det är ju bara sjukt att gå från att umgås i princip varje dag till att inte träffas alls, och bo massa hundra kilometer ifrån varandra. Men thank god så kommer nog både  Marly och Fabi hit i januari! Can’t wait to show them Helsingborg! :)

Nä men utgång var det… Måste duscha och leta fram kläder. Alltid samma problem. Det blir först förfest hos  Christopher och sen ut på stan.  Hur långt ut på stan jag kommer vet jag inte för jag låter gärna bli att spendera pengar på inträde. Men hur som helst blir det nog roligt!

NU: duschen!

PUSS!

1 kommentar

Under Jessica

Ett svar till “I MISS YOU

  1. Åh, jag förstår det! Men vänner finns näranära i hjärtat, hur många mil bort dom än är i den ”riktiga världen”.

Lämna en kommentar