FRIDAY

Idag har jag städat och varit flitig mest hela dagen. Framåt eftermiddagen tog jag ut hundarna i snön och gick på promenad. Zäta verkligen älskar snön och det är så roligt att se. Förutom att jag höll på att halka sisådär femtioelva gånger så var det en fin promenad. Allt blir så himla fint av snön.

Nu sitter jag här, nyduschad med ett glas rött som sällskap. Emma kommer snart hit i sällskap med sin mamma & Stellan. Det blir lite glögg och galetjättegoda nötter (som pappa gjort).

Innan sökte jag ett jobb som verkar sååå roligt och som är … utomlands! Woho. Men än så länge har jag ju bara sökt. Nästa vecka får jag nog besked på två andra jobb jag sökt. Vill ha båda, helst. Får kanske inget.. Men kul hade det varit.

Vad annars? Imorgon ska jag nog träffa Ellebellebi om hon inte sover hela dagen, hehe. Och möjligtvis en liten utgång på kvällen.

Hoppas ni mår bra allihopa!

PUSS!

Lämna en kommentar

Under Jessica

Lämna en kommentar