SNART JUL

Att åka pulka var jättejätteroligt! Men läskigt. Idag tog jag sovmorgon, som vanligt hehe. Ett fint privilegium man har som arbetslös. Sen ägnade jag några timmar åt att stryka och packa och fixa inför söndag. Hoppas och ber (nä, men nästan) att det inte ska vara kaos med flygen på söndag. Vet flera i London som verkar vara fast där, och Frankfurt där vi ska mellanlanda har haft mååånga inställda flighter. Buh. Men hoppeligen ska det inte vara några problem så vi på måndagmorgon är i Johannesburg, Sydafrika.

När jag fixat klart åt jag en megagod sallad till lunch innan jag tog bussen till stan och träffade Amelie och Linnéa för en mysig fika. Fina tjejer detdär! Ikväll föll turen att gå ut med hundarna på mig och Sara. Tror det var minus tretton eller så. Och det var såå kallt att snoret frös, typ. Usch! Sen drack jag ännu mer te här hemma i soffan!

PUSS!

Lämna en kommentar

Under Jessica

Lämna en kommentar