TORSDAG

Känns helkonstigt att leta fram shorts och prova sommarklänningar. Men kul är det. Nästa söndag lämnar vi snökaoset här i Sverige och flyger till Johannesburg. 2,5 veckor senare flyger vi hem från  Kapstaden och har då förhoppningsvis många fina minnen med oss hem. Och coola upplevelser.

Idag har jag fått mig ett par nya gympa/löparskor. Behövdes kan jag säga. Och så har jag varit och solat med Sara. Nu är klockan kvart i åtta och jag ska alldeles strax ta bilen och köra ner till stan. Hoppas att jag kommer fram utan att köra av vägen… Ska möta upp Linda för en kvällsfika på Mezo. Det är nåt jag saknade i England – cafeér som har öppet sent på kvällen. Finns ju inget mysigare än att sitta inne och dricka te när snön flyger omrkring utanför.

Hoppas ni mår bra!

PUSS!

 

Lämna en kommentar

Under Jessica

Lämna en kommentar